این بدبین شدگی لعنتی را بیندازم دور.
برسم به کارهایی که دوست داشتم. چیزهایی که زنده نگهم میداشتند مثل اکسیژن توی آب برای ماهی.
شده ام ماهی توی آبی که مانده است. که بوی نا گرفته است. دلم میخواهد عوض کنم آب تنگم را. منتظر دستی هم نباید بمانم برای این کار. کار کار خودم آدم است همیشه آخرش. به قول فروغ "از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را..."
هیس! یک نفر دارد می نویسد......ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال میکنید
برچسب: از آینه بپرس, نویسنده: بازدید: 5