و مسخره ترش اینجاست که در عین حال که دلتنگ میشم، گاهی به قدری نفرت پیدا میکنم نسبت بهت که نمیتونم درک کنم خودم رو...
posted by: نگارین... |
هیس! یک نفر دارد می نویسد......ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3