نمیدانم چه دردیست به جان من که در زندگی ام هیچوقت نتوانستم راه آسانتر لعنتی را انتخاب کنم! "
همینطور برایش میگویم از شرایط جدید.
می گوید : " می دانی از چی تو خیلی خوشم می آید؟"
لبخند می زنم که یعنی نه! بگو!
می گوید: " خوشم می آید، خوب "پا می شوی از جایت"
اینکه چقدر قدردانش هستم در لحظه ای که این حرف را به زبان می آورد را هیچ نمی داند. چون اغلب آدم ها از تغییر؛ از بیرون آمدن از حاشیه ی امنشان می ترسند و برنتابیدن شرایط نامطلوب توسط تو را با یک موج منفی ناحوری تلاش میکنند که القا کنند به تو. داشتن کسی که پا به توفان گذاشتنت را دیوانگی نداند، نعمتی ست. نعمتی ست به خدا!
هیس! یک نفر دارد می نویسد......
ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال میکنید
برچسب: ستاره نعمتی,ستار نعمتی,دکتر نعمتی ستون فقرات,دکتر امید نعمتی ستارخان, نویسنده: بازدید: 13