خوبیش اینه که بازم ما فکرامونو داریم
بدیش اینه که تو "فکراتو" داری. انقدر توی سرت آزادی انقدر توی سرت با صدای بلند حق اظهار نظر کردن داری که دل خوشیش نمیذاره تو واقعیت هم همونقد خودت باشی.
بدیش اینه که ما فکرامونو داریم...
هیس! یک نفر دارد می نویسد......ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال میکنید
برچسب: اتاق تاریک ذهن,اتاق تاریک ذهن شهرزاد,اتاق تاریک ذهن آزادترین جای جهانه, نویسنده: بازدید: 9