راست میگوید
بعضی آدم ها را تو تقریبا هرروز می بینی اما هی دلتنگ ترشان می شوی.
دیشب راستش، پیانو را گذاشتم توی گوشم و یک دل سیر گریه کردم. من از بلاتکلیفی بیزارم. این وسط تکلیف هیچ چیزم معلوم نیست. نه تکلیفم با او روشن است. نه با خودم. اصلا نمیدانم چه چیز غلط و چه چیز درست است دیگر.
تنها چیزی که میخواهم این است که رک و راست تکلیف همه چیز زندگی ام را روشن کنم. خسته شده ام از این بین زمین و هوا بودن. از دلتنگی کشیدن. از تحمل کردن بودن اما نبودنش...
هیس! یک نفر دارد می نویسد......ما را در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7