هیس! یک نفر دارد می نویسد...

متن مرتبط با «ستار نعمتی» در سایت هیس! یک نفر دارد می نویسد... نوشته شده است

نعمتی ست...

  • نیلوبلاگ

    میگویم: " اوقاتی هست که تو در شرایطی قرار میگیری که حس میکنی یک قدم اشتباه دیگر باعث فروپاشی ات خواهد شد. انگار که به دمای ذوب خودت نزدیک شده باشی. اینجاست که تو تعیین کننده ی این هستی که محکم باشی و ادامه بدهی یا اینکه راه آسان تر را انتخاب کنی.xa0 نمیدانم چه دردیست به جان من که در زندگی ام هیچوقت نتوانستم راه آسانتر لعنتی را انتخاب کنم! " همینطور برایش میگویم از شرایط جدید.xa0 می گوید : " می دانی از چی تو خیلی خوشم می آید؟" لبخند می زنم که یعنی نه! بگو! می گوید: " خوشم می آید، خوب "پا می شوی ا...

    ادامه مطلب