
یه وقتایی از خودم می پرسم چرا؟ می دونی؛ من که آدمی نیستم که بشینم یه جا و کاری نکنم با این تفکر که خدا خودش باید یه کاری کنه برام. اما یه وقتایی فکر که میکنم می بینم دست من نبوده یه اتفاقایی. نمیدونم. خیلی وقتا فکر میکنم به اینکه خدا میخواد یه چیزایی اتفاق بیفته یا دست خودمونه؟ یا اینکه خدا میخواد که دست خودمون باشه ولی آخرش چیزی میشه که میخواد؟ پ.ن.: باید از خودم بدم بیاد که بدم میاد از شلوغی خیابونای امسال توی محرم؟ نمیدونم! اینو میدونم که اگه بدم میاد دلیلش اینه که رنگ سیاه شده رنگ ریا! از بخ...
ادامه مطلب
خوبیش اینه که تو "فکراتو" داری لاقل. توی سرت می تونی با صدای بلند زندگی کنی. با صدای بلند دوست داشته باشی، خجالتم نکشی، عقلی هم در کار نباشه. خوبیش اینه که بازم ما فکرامونو داریم بدیش اینه که تو "فکراتو" داری. انقدر توی سرت آزادی انقدر توی سرت با صدای بلند حق اظهار نظر کردن داری که دل خوشیش نمیذاره تو واقعیت هم همونقد خودت باشی. بدیش اینه که ما فکرامونو داریم......
ادامه مطلب