
xa0تصمیم گرفته ام خودم بشوم باز این بدبین شدگی لعنتی را بیندازم دور. برسم به کارهایی که دوست داشتم. چیزهایی که زنده نگهم میداشتند مثل اکسیژن توی آب برای ماهی.xa0 شده ام ماهی توی آبی که مانده است. که بوی نا گرفته است. دلم میخواهد عوض کنم آب تنگم را. منتظر دستی هم نباید بمانم برای این کار. کار کار خودم آدم است همیشه آخرش. به قول فروغ "از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را..."...
ادامه مطلب
خوبیش اینه که تو "فکراتو" داری لاقل. توی سرت می تونی با صدای بلند زندگی کنی. با صدای بلند دوست داشته باشی، خجالتم نکشی، عقلی هم در کار نباشه. خوبیش اینه که بازم ما فکرامونو داریم بدیش اینه که تو "فکراتو" داری. انقدر توی سرت آزادی انقدر توی سرت با صدای بلند حق اظهار نظر کردن داری که دل خوشیش نمیذاره تو واقعیت هم همونقد خودت باشی. بدیش اینه که ما فکرامونو داریم......
ادامه مطلب